http://newyork.hyves.net/classifieds/
http://wickedfans.hyves.net/
2 Jul, 12:11
Beste,
Ik ben momenteel bezig mijn scriptie 'the live experience of music as the product of jazz in this digital age' voor mijn master Music Business Management in London aan het afwerken.
Ik wou graag toch even kijken dat ik de dingen die ik beweer in mijn these ook wel overeenkomen met hetgeen wat leeft onder muziekluisteraars. Daarom wil ik graag vragen om onderstaande 5 vragen heel kort in te vullen. De informatie die ik ontvang wordt dan op een grote stapel gegooid om een algemeend beeld te schetsen. Dus jouw antwoorden worden niet persoonlijk gebruikt, maar zijn wel belangrijk om een zo nauwkeurig beeld te schetsen. Als ik dan ook een ingevuld mailtje van je krijg ben ik je eeuwig dankbaar!
Verder wil ik ook vragen om deze korte vragenlijst ook door te sturen naar iedereen die zou kunnen bijdragen. (ik denk hierbij bijvoorbeeld aan mede studenten, mede bandleden, muziekfans, conservatoriumvrienden, orkestvrienden, etc) Ik ben niet specifiek op zoek naar antwoorden enkele van die hard jazz fans, alle antwoorden zijn natuurlijk welkom!
1. Welk genre muziek luister je het liefst?
2. Hoeveel cd’s heb je de afgelopen 12 maanden gekocht/gekregen?
3. Hoeveel concerten heb je de afgelopen 12 maanden bezocht?
4. Als muziekliefhebber, prefereer je in het algemeen een album kopen/luisteren of naar een concert/festival gaan? (dus niet specifiek per artiest, maar een algemene voorkeur voor albums of concerten)
5. Wat is de meerwaarde van jouw keuze voor jou?
Antwoorden naar saralambrecht@hotmail.com
Heel erg bedankt,
Sara Lambrecht
|
Subject
|
Started by
|
Replies
|
Last
|